برند های برتر تلویزیون در سال 2022

برترین برند های تلویزیون 2022

در اینجا برند های برتر تلویزیون در سال 2022 به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی و با اطمینان بیشتر تلویزیون مورد نظر خود را خریداری کنید.تلویزیون وسیله‌ ای است که همه خانواده را دور هم جمع می‌ کند، این عجیب نیست؟ اینکه ما هر جا باشیم فوری به سراغ تلویزیون خانه می ‌رویم. حتی وقتی تنها هستیم یا نمی خواهیم تلویزیون تماشا کنیم، باز آن را روشن می ‌گذاریم. خرید بهترین تلویزیون از آن دست لوازم الکترونیکی خانگی است که اهمیت زیادی دارد. به علت کاربری زیاد، کیفیت و امکانات این وسیله خرید بهترین مارک تلویزیون برای خریداران مهم است. تاریخ پیدایش تلویزیون ها به سال 1925 برمیگردد که به صورت مکانیکی بودن و از این دسته از تلویزیون ها لقب اجداد تلویزیون ها یاد می شود، رفته رفته که روی این محصول کار شد موفق به ارتقاء آن شدند و تلویزیون های الکترونیکی را تولید کردند که سبب پایان دادن به تلویزیون های مکانیکی شدند و هر سال هم این نمایشگرها کیفیت و عملکردشان بهتر و بهتر شد در حدی که امروزه یک تعریف درست از تلویزیون این نیست که بگیم یک دستگاه صوتی و تصویری، با روزافزون علم و تکنولوژی در تمام زمینه ها تلویزیون ها هم پیشرفت چشم گیری داشته اند نمایشگرهای امروزه در برندهای متنوع فراتر از یک وسیله ی صوتی و تصویری ظاهر می شوند، تلویزیون های فعلی به صورت کاملا اسمارت طراحی می شوند و مجهز به سیستم عامل های پیشرفته هستند که کوله باری از امکانات و قابلیت ها به مردم عرضه می کنند، این محصولات همانند موبایل هوشمندتان می تواند به اینترنت متصل شود، برنامه های زیادی را دانلود کنید و به جستوجویی به پردازید، تلویزیون ها در برند های متنوعی تولید و عرضه می شوند، این کمپانی های بزرگ به شدت با هم دیگه در رقابت هستند تا هر سال محصولات با کیفیت تری نسبت به رقیبان خود تولید کنند و نگاه مردم را به سمت خود ربایش کنند، شاید محکم ترین دلیلی که سبب شد تا تلویزیون ها آنقدر پیشرفت کنند همین رقابت بین غول های تولید کننده تلویزیون در سطح جهان باشد، سال 2022 سال سرشار از موفقیت های چشم گیر برای شرکت های بزرگ تولید تلویزیون بود، امسال هم طبق روال همیشه گی شرکت های بزرگ تولید کننده تلویزیون نسبت به سال قبل خود بهتر ظاهر شدند.

خرید یک تلویزیون جدید می تواند چالش برانگیز باشد. با بسیاری از مدل‌ های مختلف موجود، نمی ‌توان فهمید که بهترین مارک تلویزیون کدام است و از کجا شروع کنید. برخی از نام ‌های تجاری تلویزیون معروف هستند، اما این لزوماً به این معنی نیست که آنها خوب هستند، زیرا حتی مدل‌های ابتدایی بهترین مارک ‌ها نیز عملکرد خوبی ندارند. برخی از مارک های تلویزیونی مقرون به صرفه شروع به ایجاد موج در بازار کرده اند و اغلب مدل هایی را عرضه می کنند که بهتر از گزینه های گران تر هستند. از ویژگی های هوشمند گرفته تا طراحی، هر برندی روش خاص خود را برای انجام کارها دارد. پس چگونه آنها را جمع می کنند؟ برای دیدن برداشت ما از بهترین مارک های تلویزیون در سطح جهان به خواندن ادامه دهید. 

برند هایسنس

یکی از برند های برتر تلویزیون در سال 2022 برند هایسنس است. هایسنس یک شرکت چینی در حال رشد در صنعت تلویزیون است. آنها تنها چند سال است که در سطح جهانی تلویزیون می فروشند و به عنوان یک شرکت مقرون به صرفه شناخته می شوند. آنها خطوط جداگانه ای را در مناطق مختلف منتشر می کنند. اگرچه برخی از مدل‌ ها در مناطق دیگر نام‌ های مشابهی دارند، اما کاملاً متفاوت هستند. هایسنس مجموعه تلویزیونی نسبتاً کوچکی دارد، اما همه آنها نسبت به قیمتشان ارزش زیادی دارند و از نظر ارزش از رقبا بهتر هستند. از نظر کیفیت تصویر، اکثر تلویزیون‌های هایسنس عملکرد خوبی دارند، با نسبت کنتراست بالا که در اتاق‌های تاریک عالی به نظر می‌ رسند و روشنایی بالایی دارند، بنابراین محتوای HDR عالی به نظر می ‌رسد و نقاط برجسته روشن برجسته می‌ شوند. اگرچه برخی از تلویزیون های آنها مانند Hisense U800GR 8k دارای Roku TV هستند، اکثر آنها به جای آن از پلتفرم Android TV استفاده می کنند.

بهترین تلویزیون های هایسنس

از بهترین مدل های این برند خوش نام می توانیم به U9DG اشاره کنیم، این یک تلویزیون بسیار منحصربه ‌فرد است که از ترکیب دو پنل LCD برای دستیابی به نسبت کنتراست بسیار بالاتر و کاهش تیرگی موضعی بهتری نسبت به اکثر تلویزیون‌ های ال ‌ای ‌دی و ال ‌سی ‌دی استفاده می ‌کند که منجر به سیاهی عمیق و یکنواختی می ‌شود که تقریباً به خوبی یک تلویزیون OLED به نظر می ‌رسد. این طراحی منحصر به فرد مثل هر محصول معایبی را هم دارد، زمان پاسخ آهسته و تأخیر ورودی نسبتاً بالایی دارد که منجر به حرکت تار می شود، بنابراین برای تماشای ورزش یا بازی ایده آل نیست. مدل‌ های میان ‌رده4k Hisense، از جمله Hisense U8G و Hisense U7G، دارای مجموعه‌ ای عالی از ویژگی‌ های بازی، از جمله پهنای باند HDMI 2.1 و پشتیبانی از فناوری نرخ نوسازی متغیر هستند.

برند ال جی

از دیگر برند های برتر تلویزیون در سال 2022 برند محبوب ال جی است. LG Electronics زیرمجموعه ای از شرکت LG مستقر در کره جنوبی است و پیشرو در صنعت تلویزیون است. ال‌ جی دو شرکت تابعه دارد که مستقل از یک دیگر کار می کنند و در ساخت تلویزیون ‌ها مشارکت دارند، LG Display این پنل ها را تولید می‌ کند و آنها یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پنل‌ های OLED در جهان هستند زیرا برندهای دیگری مانند Vizio و Sony پنل ‌های OLED خود را از LG خریداری می ‌کنند. از سوی دیگر، ال ‌جی الکترونیکس تلویزیون تولید می‌ کند و هر ساله طیف وسیعی از گزینه ‌ها را ارائه می ‌کند. آنها یکی از معدود شرکت ‌هایی هستند که هم تلویزیون‌ های OLED و هم با نور پس‌ زمینه LED تولید می‌ کنند، و در حالی که OLED‌های آنها بهترین ارزش و عملکرد را در مقایسه با برندهای دیگر ارائه می ‌کنند، مدل‌ های LED آنها معمولاً بهترین کیفیت تصویر را ارائه نمی ‌دهند.

بهترین تلویزیون ال جی

 ال ‌جی همچنین تمایل دارد از ویژگی‌ های بازی عالی در تلویزیون‌ های میان ‌رده و رده بالا خود استفاده کند، بنابراین اگر گیمر هستید، با تلویزیون ال‌ جی ایمن خواهید بود. بهترین تلویزیون ال ‌جی موجود در حال حاضر LG G2 OLED است. عملکرد این نمایشگر مانند اکثر نمایشگرهای OLED دیگر است، اما دارای یک پنل OLED جدید و بهبود یافته است که به آن اجازه می دهد تا رنگ سفید روشن تری را نسبت به نسل های قبلی نشان دهد. G2 از طراحی منحصربه ‌فردی برخوردار است، زیرا با پایه دیواری باریک بدون شکاف، به‌ گونه ‌ای طراحی شده است که هم سطح دیوار شما قرار گیرد، این نمایشگر همان ویژگی ‌های عالی دیگر نمایشگرهای OLED ال‌ جی را دارد، از جمله برخی ویژگی‌ های بازی شگفت ‌انگیز مانند FREESYNC و G-SYNC به ‌روزرسانی متغیر، تاخیر ورودی کم، و پهنای باند HDMI 2.1 در هر چهار پورت HDMI. 

برای مشاهده بررسی تلویزیون ال جی G2 اینجا کلیک کنید

برند سامسونگ

یکی دیگر از برند های برتر تلویزیون در سال 2022  برند خوشنام سامسونگ است.سامسونگ که در کره جنوبی مستقر است، در سال 1969 وارد صنعت الکترونیک شد و از آن زمان به یک رهبر جهانی در محصولات مصرفی تبدیل شده است. آنها چندین محصول تولید می کنند، از یخچال گرفته تا تلفن و تلویزیون های پیشرو در صنعت خود در کنار سونی و ال ‌جی، آنها یکی از بهترین برندهای تلویزیون و یکی از شرکت ‌هایی هستند که اغلب قبل از هر کس دیگری با فناوری ‌های جدید عرضه می ‌شوند. به عنوان مثال، آنها یکی از اولین برندهایی بودند که تلویزیون های نقطه کوانتومی را در سال 2015 معرفی کردند که بعداً آنها را با نام QLED برای رقابت با مدل های OLED ال جی به بازار عرضه کردند. آنها عمدتاً بر روی مدل ‌های با نور پس ‌زمینه LED تمرکز می‌ کنند و مجموعه آنها طیف گسترده‌ ای از مدل ‌ها را شامل می‌ شود، از گزینه‌ های سطح ابتدایی مانند Samsung AU8000 تا 8k Samsung QN900A 8k QLED.

بهترین تلویزیون سامسونگ

بهترین تلویزیون سامسونگ که می توانید بخرید Samsung S95B OLED است. این اولین نمایشگر سامسونگ است که از فناوری نمایشگر جدیدی به نام QD-OLED استفاده می کند. این تلویزیون با جایگزینی فیلترهای رنگی استاندارد با لایه کوانتومی، بر اساس فناوری OLED موجود ساخته شده است که در نتیجه رنگ های بسیار روشن تری نسبت به نمایشگرهای OLED سنتی مانند LG C1 OLED ایجاد می کند. دارای همان سیاهی های جوهری کامل در یک اتاق تاریک است، بدون شکوفه یا حواس پرتی در اطراف اجسام روشن، و اوج روشنایی خوبی در HDR دارد، بنابراین نقاط برجسته روشن برجسته می شوند. مانند LG G2 OLED، این تلویزیون نیز یک تلویزیون عالی برای بازی است، با ویژگی های پیشرفته بازی مانند پشتیبانی از FREESYNC و زمان پاسخگویی تقریباً آنی، که منجر به تجربه بازی روان و تقریباً بدون پارگی می شود. 

برای مشاهده مشاهده بررسی تلویزیون سامسونگ S95B اینجا کلیک کنید

برند سونی

سونی یکی دیگراز برند های برتر تلویزیون در سال 2022  است. سونی یک شرکت بین المللی سرگرمی و فناوری است که در ژاپن مستقر است. آنها انواع لوازم الکترونیکی مختلف، از دوربین ‌ها گرفته تا هدفون‌ ها و نوارهای صوتی می ‌سازند، و همچنین فیلم‌ ها و کنسول‌ های بازی ویدیویی تولید می‌ کنند. به بیان ساده، انتخاب خوبی وجود دارد که به طور فعال از یک محصول سونی در زندگی روزمره خود استفاده کنید. از نظر تلویزیون های خود، آنها یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در کنار سامسونگ و ال جی هستند. در حالی که سامسونگ در نمایشگرهای LED تخصص دارد و ال‌ جی در دنیای OLED ها تسلط دارد، سونی تلویزیون‌ های OLED و LED عالی تولید می‌ کند، اما این تلویزیون‌ها نسبت به رقبا گران ‌تر هستند و تمایلی به ارائه بهترین قیمت ندارند. خط تولید آنها نسبت به سایر برندها کوچکتر است زیرا آنها دارای چند تلویزیون OLED و چند مدل LED بیشتر هستند، اما آنها تمایل دارند از مدل های سطح پایین و کم هزینه دوری کنند.

بهترین تلویزیون سونی

بهترین تلویزیون سونی در بازار سونی A90J OLED است. مانند همه نمایشگرهای OLED، سیاه‌ های خالص و جوهری را در یک اتاق تاریک ارائه می ‌کند، بدون شکوفایی محسوس در اطراف اجسام روشن. A90J به دلیل دقت خود از رقبا متمایز است و برای علاقه مندان به فیلم که به دنبال دقیق ترین تصویر ممکن هستند، آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند. روشنایی بی نظیری در HDR دارد که به لطف نسبت کنتراست تقریباً بی ‌نهایت، تجربه HDR قابل ‌توجهی را به همراه دارد، زیرا نقاط برجسته روشن آنطور که سازنده محتوا در نظر گرفته است برجسته می ‌شود. دقت عالی دارد و طیف رنگی HDR فوق ‌العاده‌ ای برخوردار است که منجر به رنگ‌ های زنده و واقعی در جدیدترین فیلم‌ های HDR می ‌شود. 

برای مشاهده برررسی تلویزیون سونی A90J اینجا کلیک کنید.

برند تی سی ال

 تی سی ال یکی دیگر از برندهای مقرون به صرفه است، TCL یک شرکت نسبتاً جدید در بازار تلویزیون است زیرا آنها فروش تلویزیون در جهان را در سال 2014 آغاز کردند. لوازم الکترونیکی مصرفی مختلف، از گوشی های هوشمند گرفته تا نوارهای صوتی. سال‌ ها تلویزیون ‌های TCL به دلیل پلتفرم هوشمند تلویزیون Roku خود شناخته می ‌شدند. برخلاف ال ‌جی و سامسونگ، TCL از پلتفرم اختصاصی استفاده نمی‌ کند و در عوض از تلویزیون Roku یا Google TV، بسته به مدل، استفاده می ‌کند. هر دو گزینه دارای مجموعه ای عالی از برنامه های پخش جریانی هستند، اما پلتفرم Google TV رابط صیقلی تری ارائه می دهد، در حالی که برخی افراد استفاده از Roku را آسان تر می دانند. حتی اگر بیشتر مدل ‌های ۲۰۲۰ آنها Roku را شامل می ‌شد، خط تولید ۲۰۲۱ آن‌ ها بر Google TV متمرکز بود و آنها به تولید تلویزیون‌ های ۲۰۲۰ خود ادامه دادند، بنابراین این بدان معناست که می‌ توانید هر پلتفرمی را که بیشتر ترجیح می ‌دهید انتخاب کنید.

برترین تلویزیون تی سی ال

TCL طیف گسترده ای از تلویزیون ها را ارائه می دهد، از جمله مدل های کوچک 720p و 1080p، اما بهترین تلویزیون TCL موجود در حال حاضر2021TCL 6 Series R646   QLED است. این یک تلویزیون عالی است، با نسبت کنتراست طبیعی خارق العاده، که منجر به سیاهی عمیق و یکنواخت می شود که در یک اتاق تاریک عالی به نظر می رسد. دارای یک نور پس زمینه Mini LED جدید است که امکان کنترل دقیق تر مناطق کم نور محلی را فراهم می کند و در نتیجه نسبت به نور پس زمینه LED سنتی، هاله کمتری در اطراف اجسام روشن در صحنه های تاریک ایجاد می کند. این فناوری جدید نور پس‌ زمینه نیز کارآمدتر است، که به تلویزیون اجازه می‌ دهد تا حداکثر روشنایی قابل ‌توجهی را به خصوص در HDR ارائه دهد. هایلایت های روشن برجسته هستند و به لطف طیف رنگی عالی HDR، بیشتر محتوای HDR روشن و واضح به نظر می رسند. همچنین از هر سه فرمت اصلی HDR، HDR10، و Dolby Vision پشتیبانی می کند، بنابراین لازم نیست نگران سازگاری با سرویس پخش مورد علاقه خود باشید. 

برند ویزیو

Vizio یک برند تلویزیون آمریکایی است که در کالیفرنیا واقع شده است و تلویزیون های آنها فقط در ایالات متحده موجود است. برخلاف سایر مارک ‌های موجود در این فهرست، Vizio طیف محصولات بسیار متنوعی ندارد، زیرا آنها عمدتاً تلاش خود را روی لوازم الکترونیکی سرگرمی مانند تلویزیون ‌ها و نوارهای صوتی متمرکز می ‌کنند. تلویزیون های آنها نیز نسبت به مدل های رده بالای سامسونگ و سونی قیمت کمتری دارند. اکثر تلویزیون‌ های آن‌ ها کنتراست عالی دارند و سیاهی عمیق را برای عملکرد عالی در اتاق تاریک ارائه می ‌کنند. مدل ‌های رده بالاتر آن ‌ها نیز از کم ‌نور محلی پشتیبانی می‌ کنند، اما Vizio هنوز فناوری‌های کم ‌نور جدید مانند Mini LED را به کار نگرفته است. مدل‌ های LED رده بالاتر آن‌ ها نیز روشن می ‌شوند، بنابراین دید در اتاق ‌های با نور خوب مشکلی ندارد و در HDR برجسته می ‌شود.

برترین تلویزیون ویزیو

 یکی از بهترین تلویزیون‌ های ویزیو می توانیم به مدل Vizio OLED 2020  اشاره کنیم. مانند همه نمایشگرهای OLED، نسبت کنتراست تقریباً بی ‌نهایتی دارد، بنابراین رنگ ‌های سیاه عمیق و جوهری هستند، با یکنواختی کامل و بدون هاله‌ های منحرف کننده در اطراف اجسام روشن. همچنین دارای حداکثر روشنایی مناسب در HDR است، بنابراین در ترکیب با نسبت کنتراست بسیار بالا، نقاط برجسته روشن در محتوای HDR برجسته می شود. همچنین دارای طیف رنگی HDR عالی و کنترل شیب عالی است، بنابراین به طور کلی، محتوای HDR زنده و واقعی به نظر می رسد. متأسفانه، مانند تمام تلویزیون های اخیر ویزیو، این تلویزیون نیز مشکلات جدی دارد. رابط هوشمند آن بسیار محدود است، زیرا نمی توانید برنامه های جدیدی اضافه کنید. مشکلاتی در به‌ روزرسانی‌ های میان ‌افزار وجود دارد که برخی ویژگی ‌ها را شکسته‌ اند، و شرکت ویزیو در پاسخ به شکایات مشتریان کند بوده است. 

در اینجا اگر قصد دارید خرید خود را انجام دهید در پایین لیستی از تلویزیون های برتر در برند های متنوع به شما پیشنهاد کردیم.

برند و مدلسال ساختفیلم های HDRبازی HDR
هایسنس U9DG20218.88.0
هایسنسU8G 20218.68.7
هایسنسU6GR 20218.18.0
هایسنسU800GR 20217.88.4
هایسنسH6510G 20216.56.7
هایسنسU7G 20208.28.3

برای مشاهده تلویزیون های ال جی اینجا کلیک کنید

برند و مدلسال ساختفیلم های HDRبازی HDR
ال جیC2 20228.89.1
ال جیUQ9000 20225.56.3
ال جیG2 20228.99.1
ال جیC1 20218.69.0
ال جیG1 20218.89.1
ال جیCX 20208.89.0
ال جیNANO90 20216.77.7

برای مشاهده تلویزیون های سامسونگ اینجا کلیک کنید

برند و مدلسال ساختفیلم های HDRبازی HDR
سامسونگS95B 20229.19.2
سامسونگQN90B 20228.38.6
سامسونگQ80B 20227.18.0
سامسونگQN85B 20227.98.3
سامسونگ QN90A 20218.68.1
سامسونگQ70A 20217.17.8
سامسونگQN900A 20217.88.3

برای مشاهده تلویزیون های سونی اینجا کلیک کنید

برند و مدلسال ساختفیلم های HDRبازیHDR
سونیX90K 20228.28.4
سونیX80K 20225.76.8
سونیX95J 20218.18.5
سونی X91J 20218.28.5
سونیX900H 20208.18.5
سونیA9S 20208.88.7
سونیA9G 20198.88.6
برند و مدلسال ساختفیلیم HDRبازی HDR
تی سی الS546 20217.87.9
تی سی الR648 20218.08.5
تی سی الR646 20218.48.7
تی سی الS446 20215.56.6
تی سی الR745 20218.18.1
تی سی الR635 20207.98.0
تی سی الS435 20206.36.8
خروج از نسخه موبایل