نقد و بررسی تلویزیون ال جی G2 

تلویزیون ال جی G2

در این مطلب به نقد و بررسی تلویزیون ال جی G2 خواهیم پرداخت که یکی از بهترین های 2022 بازار است.کمپانی ال جی جزء برند های محبوب و معروفی است که در زمینه ی تولید محصولات خانگی فعالیت می کند، این کمپانی پرآوازه ی کره ای هر سال محصولات جدیدی را به بازار عرضه می کند و با استقبال زیاد کاربران روبه رو می شود. محصولات شرکت نام برده شده مجهز به امکانات و قابلیت های زیاد هستند تا مخاطبین خود بتوانند از این محصول ها سال های زیادی و با رضایت کامل استفاده کنند. شرکت ال جی در سال 2022 از تلویزیون G2 در قالب سایزهای 55، 65، 77 و 83 رو نمایی کرد. تلویزیون G2 جزء تلویزیون های هوشمند این کمپانی نامدار است. محصول ذکر شده همانند تمام محصولات 2022 این برند مجهز به امکانات و فناوری های زیادی است که همه ی آنها در راستای رضایت کامل مخاطبان خود و همچنین اضافه شدن به تعداد آنها است. تلویزیون ال جی G2 دارای صفحه نمایش OLED است، این نمایشگر موجب ایجاد وضوح تصویر استثنایی می‌شود. دلیل این موضوع نیز آن است که هر پیکسل بصورت مستقل هدایت می‌شود و به راحتی می‌تواند خاموش شود. کیفیت تصوری محصول ذکر شده 4K می باشد که با وضح رزولوشن 2160*3840 پیکسل ( حدودا 8 میلیون پیکسل) تصاویر را پردازش می کند، آنقدرتراکم بالای پیکسل ها در کنار بعضی قابلیت های کفیت تصویری دیگر سبب می شود تا تصاویر با بالا ترین کیفیت 4K به نمایش در بیایند. تولید رنگ زیاد و با کیفیت بالا در یک نمایشگر موجب می شود تا محتوا آن روشن و درخشان نمایان شود، تلویزیون ال جی مدل G2 از فناوری Billion Rich Colors پشتیبانی می کند این تکنولوژی موجب می شود تا طیف گسترده ای از رنگ ها(حدودا یک ملیارد رنگ) برای تلویزیون تولید شوند. کمپانی خوش نام ال جی در بحث طراحی نیز شگفت آوار است، محصول ذکر شده برای راحتی کاربران به صورت کاملا اسمارت طراحی شده و از سیستم عامل webOS 22 پشتیبانی می کند که می تواند امکانات هوشمندی زیادی در اختیار مخاطبان عزیز قرار داد. یک تلویزیون خوب فقط شامل کیفیت تصویری نمی شود کیفیت صوتی نیز نقش اساسی در کیفیت و جذاب بودن محتواهای در حال پخش دارد، تلویزیون ال جی G2 دارای سیستم صوتی 4.2 کانال است که می تواند صدا را با قدرت 60 واتی پخش کند، این سیستم صوتی امکان این را می دهد که صدای همه جانبه بر محیط تسلط پیدا کند، قابلیت های دیگری هم داریم که می تواند به راحتی کیفیت صدا را ارتقا دهد تا از تماشای برنامه های خود نهایت لذت را ببرید. شرکت ال جی در محصول سال 2022 تمام تلاش خود را به کار برده که در کنار کیفیت تصویری و صوتی عالی طراحی و ظاهر آراسته به محصول ذکر شده ببخشد، این تلویزیون به لطف صفحه نمایش OLED از طراحی بسیار نازکی بهره می برد که سبب می شود تا با هر دیزاینی به بهترین شکل هماهنگ شود.

برای مشاهده سایر تلویزیون های 2022 ال جی اینجا کلیک کنید

برای مشاهده سایز های موجود تلویزیون ال جی G2

کیفیت تصویری تلویزیون ال جی G2 

یکی از مهم ترین ویژگی در تلویزیون کیفیت تصویری آن است.هرچه کیفیت تصویر بالاتر باشد و دارای امکانات متعددی باشد آن تلویزیون محبوبیت بیشتری بین مخاطبان خود پیدا می کند و این منجر می شود تا کاربران بیشتری به سمت خود جذب کند، تلویزیون ال جی مدل G2 این قابلیت را دارد. کیفیت تصویر در این تلویزیون فوق العاده شگفت آور بوده و بیننده در حین تماشای تلویزیون از کیفیت بالایی که دارد نهایت لذت را می برد و این کیفیت بالا به لطف صفحه نمایش بی نظرش و دیگر فناوری ها است. صفحه نمایش محصول نام برده شده OLED است که این تکنولوژی عملکرد بهتری نسبت به صفحه نمایش های دیگر دارد دلیل این موضوع نیز آن است که هر پیکسل بصورت مستقل هدایت می‌شود و به راحتی می‌تواند خاموش شود، اما در LCD ها نور تک تک پیکسل‌ها قابل کنترل نیست و در واقع حوزه‌ای شامل چند پیکسل کنترل می‌شوند. از مزیت های صفحه نمایش OLED می توان به وضوح شگفت‌انگیز، نازکی باور نکردنی و مصرف اندک انرژی اشاره کرد. این تلویزیون با رزولوشن 2160*3840 دارای کیفیت تصویری 4K می باشد که محتواها بسیار طبیعی و واضح نمایش داده می شوند. تولیدی رنگ در صفحه نمایش امری بسیار مهم برای کیفیت تصویر است، رنگ های با کیفیت و واقعی می توانند به صورت چشم گیری سطح کیفیتی محتوا را بالا ببرد در همین راستا ال جی در تلویزیون G2 از فناوری Billion Rich Colors پشتیبانی می کند که این تکنولوژی می تواند طیف گسترده ای از رنگ های طبیعی را تولید کند (حدودا یک ملیارد رنگ) تا تصاویر بصورت شگفت انگیز نمایان شوند. این محصول از فناوری HDR بهره می برد و از فرمت های HDR10 و HLG پشتیبانی می کند، این فناوری نقش زیادی در بالا بردن کیفیت تصویر ایفا می کند چون وجود این قابلیت می تواند کنتراست تصاویر را افزایش دهد و همچنین به تولید رنگ های واقعی و درخسان نیز کمک می کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این تلویزیون فناوری Dolby Vision IQ می‌باشد که با کمک آن می‌توانید سطح کنتراست تصاویر را افزایش دهید و رنگ ها را با دقت بیشتری به نمایش بگذارید. پردازنده ها در نمایشگر از اهمیت بالای برخوردارن در حدی که لقب مغز تلویزیون را بهش دادند، تلویزیون ال جی G2 دارای پردازنده ی α9 Gen 5 AI Processor 4K است که این پردازشگر به راحتی می تواند هر محتوای را با کیفیت 4K نمایش دهد. عمق رنگ در این محصول 10 بیت است که طیف و سیعی از رنگ ها را با دقت بالا در معرض دید شما قرار می دهد. نرخ رفرش ریت محصول نام برده شده 120 هرتز می باشد که قادر است صحنه های سریع درون فیلیم ها و برنامه های دیگر را به صورت خیلی واضح و شفاف نشان دهد تا حس خوبی از تماشای تلویزیون به بیننده القاء شود. 

برای مشاهده مدل 2021 یعنی G1 اینجا کلیک کنید.

طراحی چشم نواز تلویزیون ال جی G2 

کاربران امروزی به دیزاین شیک و مدرن بودن خانه هایشان بسیار اهمیت می دهند و لوازم خانگی از جمله تلویزیون نقش زیادی در دیزاین شیک و جذاب خانه ها ایفا می کند. کمپانی ال جی همه ی محصولات خودش را به سبک خاصی طراحی میکند. این مدل از محصولات ال جی مانند سایر محصولات آن  از جذابیت ظاهری  فوق العاده ای برخوردار است. تلویزیون G2 به لطف صفحه نمایش OLED از طراحی نازکی بر خوردار است چون در این تلویزیون از نور پس زمینه استفاده نمی شود می توان تلویزیون را به شکل باریکی طراحی کرد که همین موضوع سبب شده تا توجه ی کاربران به سمت این محصول خوش فرم بیشتر شود، محصول ذکر شده به راحتی با هر دکوری هماهنگ می شود و ظرافت خاصی به محیط نشیمن شما می بخشد. اگر از روبه رو به این تلویزیون نگاه کنیم می بینیم که یک فریم خیلی نازک دور تا دور صفحه نمایش را احاطه کرده و نمایشگر از حداکثر صفحه بهره می برد همین قاب باریک می تواند جلوه ی منحصر به فردی به تلویزیون و در نهایت دور ور آن بخشد. این تلویزیون ال جی سال 2022 می تواند به وسیله ی یک پایه ی صفحه ای که در مرکز تلویزیون قرار گرفته می تواند روی میز تلویزیون قرار بگیرد، این تلویزیون از هر نظر که به فکرتان میرسد خارق‌العاده می‌باشد و از هر محصول دیگری چند پله بالاتر می‌باشد، این نمایشگر را می توان بر روی دیوار نیز نصب کرد که به دلیل شکل تخت و نازکش می تواند قشنگ بر روی دیوار خود نمایی کند و شکیلی و چشم نوازیش در چشم همه بتابد. لازم به ذکر است که در طراحی تلویزیون ال جی G2 پورت های ارتباطی در پشت تلویزیون به شکل خاصی قرار گرفته اند. 

اسمارت بودن تلویزیون ال جی G2 

تلویزیون هوشمند ال جی مدل G2 امکانات اسمارت خوبی را به کمک سیستم عامل 22 WebOS عرضه می کند. می توان از طریق وای فای به اینترنت وصل شد و چون از مرورگر وب پشتیبانی می کند می توانید مثل موبایل هوشمندتان در دنیای اینترنت بازی به جستوجوی به پردازید و حتی بعضی برنامه ها را بر روی تلویزیون خود نصب کنید. این محصول از فناوری THINQ بهره می برد که به وسیله ی آن می توان وسایل هوشمند منزل تان را از دور کنترل کنید، محصول ذکر شده از هوش مصنوعی LG THINQ® AI پشتیبانی می کند که سبب شد تا کارایی و کنترل تلویزیون برای مخاطبین خیلی راحت شود و با بهرگیری از Voice Assistants می تواند که می تواند صدای شما را تشخیص دهد دستورات صوتی جزء شما را به انجام می رساند مثل عوض کردن کانال، خاموش یا روشن کردن تلویزیون ، تنظیم صدا و… این تلویزیون را می توان به موبایل هوشمند خودتان متصل کنید و محتوای داخل موبایلتان را بر روی صفحه نمایش بیاورد و تصاویر را در صفحه بزرگتر با بالاترین کیفیت ببینید، تلویزیون ال جی G2 دارای قابلیت Sport Alert یا هشدار ورزشی است و شروع و پایان مسابقات ورزشی را به شما یادآوری میکند همچنین اگر شما نتوانید بازی تیم مورد علاقه ی خود را نگاه کنید و در یک کاناله دیگه مشغول تماشای برنامه ی دیگری باشید شما را از اتفاقات اون بازی آگاه میکند. 

کیفیت صدای در تلویزیون ال جی G2 

سیستم صوتی و کیفیت صدا در تلویزیون ها دارای اهمیت زیادی است چرا که تلویزیون ها با تصاویر با کیفیت باید از سیستم صوتی قدرتمندی نیز برخوردار باشند. تلویزیون ال جی G2 نیز یکی از مدل هایی است که در این زمینه کارایی بی عیب و نقص را ارائه می دهد. و با یک سیستم صوتی 4.2 کاناله با مجموع قدرت 60 وات تمامی خواسته های کاربران را بر طرف می کنند، صدای باکیفیت نقش بسزایی در لذت‌ بخش‌‌ کردن تماشای فیلم و بازی و به وجدآوردن مخاطب دارد و اهمیت آن اگر به اندازه‌ی تصویر باکیفیت نباشد، کمتر از آن نیست. صدای فراگیر فیلم‌ها برای هر فردی می‌‌تواند جذاب باشد فناوری  Dolby Atmos کمک می کند تا صدای همه جانبه و واضح به گوش شنونده برسد. به یکی دیگر از شاهکار های ال جی می توانیم به تکنولوژی AI Sound Pro اشاره کرد این فناوری می تواند که همیشه کیفیت صدای عالی در زمان تماشای تلویزیون به شما بدهد با فعال کردن این قابلیت، تلویزیون به‌ صورت خودکار محتوای تصویری در حال پخش را تشخیص می‌دهد و بر اساس آن، بهترین تنظیمات صدا را انجام می‌دهد. 

خروج از نسخه موبایل